Tekoälyn opiskelu – missä ja miten?

Keskustelua tekoälyn käytöstä opiskelussa.
Tekoalytieto
Site Admin
Viestit: 28
Liittynyt: 29 Maalis 2025 12:41

Tekoälyn opiskelu – missä ja miten?

Viesti Kirjoittaja Tekoalytieto »

Tässä ketjussa keskustellaan tekoälyn opiskelusta itsestään.

- Missä olet opiskellut tekoälyä tai koneoppimista?
- Suositeltavia kursseja, verkkosivustoja tai tutkintoja itsenäiseen opiskeluun?
- Onko missä yliopistoissa tai muissa oppilaitoksissa vahvaa tekoälyn opetusta

Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä kaikentasoisille kiinnostuneille.